به یاد بچگیام...

...هی روزگار


راستش بچه که بودم فقط تاده تامیتونستم بشمارم

 

 

نهایت هرچیزی واسم ده تابود 

 

 

بابام که همه ی دنیام بود ده تادوستش داشتم

 

 

خلاصه ته ته دنیاواسم ده تا بود

 

 

حالادلم گرفته میدونین چقدر؟

 

 

به اندازه همون ده تای بچگیییی.....

 

 

دلم واسه بچگیام تنگ شده واسه معصومیت بچگی...

 

واسه آرزوهای بچگی...

ازدنیای آدم بزرگامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنفففففففففففففففرم............



نظرات شما عزیزان:

اميرمجهول
ساعت13:47---28 آبان 1391
سلام الهام منم امير مجهول از آشناييت خوشبختم.تشكر از اينكه به وبلاگ من اومدي تووبلاگ بهتري داري من خوشحال شدم از آشناييت

سحر
ساعت13:26---28 آبان 1391
زیبا بود . به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 28 آبان 1391| 13:7|eli|